Siedmy mesiac: Zatiaľ môj najlepší mesiac

Skúsení affiláci to určite poznajú – nie je vždy ľahké zostať motivovaný napriek tomu, že sa nedarí. Preto som rád, že jún dopadol zasa o trochu lepšie ako predchádzajúce mesiace.

Zatiaľ je to môj najlepší mesiac – a to sa týka návštevnosti aj príjmov. Tento mesiac som ale tiež naplnil svoj rozpočet, čo sa týka nákladov, ktoré som si stanovil na tento projekt – 1000 euro, takže od budúceho mesiaca nastane šetriaci režim. 🙂

Príjmy

Jún je teda môj (zatiaľ) najlepší mesiac, a aj keď je to stále ďaleko od mojich vysnívaných 1000 euro za mesiac, aspoň sa hýbem v správnom smere. Konverzie v minulom mesiaci sa týkali produktov, ktoré na stránke propagujem/recenzujem, no tiež vecí, ktoré si ľudia kúpili popri svojom hlavnom nákupe.

Ako som už spomínal, Amazon má 24 hodinový cookie, ktorý sa možno zdá ako veľmi krátky, no moja skúsenosť je taká, že keď sa raz ľudia s nákupom rozbehnú, nezostanú pri jednej veci.

Najviac z konverzií sú výrobky do 100 libier, čo mi ukazuje segment, kde by som sa mal v budúcnosti asi najviac zamerať. Ak si pamätáte, začínal som s recenziami drahších výrobkov – okolo 200-300 libier za kus, no tie jednoducho nekonvertujú tak dobre ako tie lacnejšie produkty.

Samozrejme, provízia z jedného výrobku za 300 libier sa vyrovná 6 veciam za 50 libier, no zdá sa, že na drahšie veci ľudia potrebujú viac času/ lepší dôvod na nákup než je moja recenzia.

Amazon prijmy jun 2016

Konverzie jun 2016

Obsah

V júni som pridal 2 nové recenzie (okolo 700 slov každá) a prijal jeden guest post, takže sa mi podarilo zvýšiť počet článkov na 39 celkovo. Okrem toho som si na fiverri objednal gig za 5 dolárov, kde mi chlapík pridal 20 komentárov pod moje články. Nechcel som, aby to tam vyzeralo mŕtvo (+ má to vraj pozitívny vplyv na SEO) a som lenivý písať si komentáre pod vlastné články. 🙂

Celkovo sa moje náklady dostali tento mesiac na 1000 euro, takže môj plánovaný budget na tento projekt sa naplnil. Od budúceho mesiaca obmedzujem svoje výdavky tak, aby som v čistom (celkové výdavky + príjmy od začiatku projektu) neprekročil 1000 euro. Takže stránka bude ďalej rásť, no chcem si byť istý, že náklady zostanú pod kontrolou.

Návštevnosť

V máji som mal 96% rast návštevnosti, posledný mesiac je to „len“ 56% rast na 2856 unikátov. Na grafe dole je pekne vidieť, že každý deň v júni bol lepší ako v máji, čo ma veľmi teší samozrejme.

Navstevnost jun 2016

Ako sa mi darilo v júni

Náklady za jún 2016

  • Články: 25 dolárov (22,50 euro)
  • Gig na fiverri: 5 dolárov ( 4,50 euro)

Náklady za jún 2016 celkom: 27 euro

Výnosy za jún 2016

  • Amazon affiliate: 33 libier (40 euro)

Výnosy za jún 2016 celkom: 40 euro

Ak chcete vedieť ako som na tom celkovo od začiatku tejto case study pozrite tu.

Leave a Reply